سبد خرید

کارت‌های روتین مونتسوری

کارت‌های روتین مونتسوری

 

یکی از چیزهایی که اکنون بیش از هر زمان دیگری به شما کمک می‌کند، داشتن یک روتین منظم روزانه برای کودک است. و ما ویژه شما کارت‌هایی را با استاندار درست طراحی کردیم؛ این هدیه و آرامشی که به ارمغان می‌آورد نوش‌جانتان .

نحوه استفاده از کارت ها
زمانی می رسد که می بینید برای انجام هر کاری در روز مثل مسواک زدن یا توالت رفتن یا … با کودکتان دچار چالش می شوید. پیشنهاد می کنیم استفاده از کارت های روتین را کنید تا به فرزندتان کمک کنید کنترل بیشتری بر فرآیند روزانه خود داشته باشد.

در زمانی که کودک و محیط آرام است راجع به ترتیب روتین با کودک تصمیم بگیرید و گفتگو کنید (نه در هنگام شلوغی صبحگاهی یا روتین شبانه). اجازه دهید فرزندتان در انتخاب چیزهایی که باید در صبح/عصر اتفاق بیفتد کمک کند.

تصمیم بگیرید که چگونه آن‌ها را آویزان کنید – می‌توانید روی یک خط و به ترتیب بچسبانید، اینطور توالی کارها برای کودک راحت‌تر به چشم می‌آید. می‌توانید آن‌ها را لمینت کنید و با استفاده از نوار چسب یا آهنربا نصب کنید.

روش استفاده از فایل ها
دو فایل ضمیمه را دانلود کنید، فایل “no.1” فقط نیار به یکبار چاپ دارد اما فایل “no.2” را بنا به نیاز خود می‌توانید بیشتر از یکبار چاپ کنید.

صفحات را چاپ کنید و از روی خطوط قیچی کنید. از این کارت ها مانند یک چک لیست استفاده کنید تا فرزندتان را با برنامه روزانه صبح/عصر راهنمایی کنید.
می‌توانید به فرزندتان کمک کنید تا کارت‌ها را به ترتیبی که می‌خواهد قرار دهد و آنها را به دیوار بچسبانید.

با استفاده از این کارت‌ها:
۱. فرزند شما در فرآیند روزانه شرکت داده می‌شود، بنابراین او مسئولیتش را در قبال کارهای روزانه بر عهده خواهد گرفت.
 
۲. او می‌تواند به کارت‌ها مراجعه کند تا ببیند در مرحله بعد چه کاری باید انجام دهد.

3. جلوی نق زدن کودک گرفته می‌شود؛ به سادگی می‌توانیم بگوییم: “کارت‌ میگه بعدی چه کاریه؟”

 

دیدگاه‌ها ۰


ارسال تیکت جدید